Společenství čistých srdcí

Komentáře

ke článku: Diskuze: Jak vidíš nový web spolcs.cz?
ze dne 18.12.2007, autor článku: P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 18.12.2007 05:40:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Velká pochvala a jednička s hevězdičkou
Ondro moc díky. Web se mi moc líbí. Hned jsem zřídil tuto diskuzi, aby ho mohli chválit i ostatní :-) Na diskuze jsem si dovolil vytvořit ještě samostatnou kategorii a přidat ji do hlavního menu vpravo jako "Diskuze". Snad nebudeš proti.

Komentář ze dne: 27.01.2008 18:42:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ondra (@)
Titulek: Re: Velká pochvala a jednička s hevězdičkou
Rádo se stalo :-) Doufám, že web bude dobře sloužit. Jen je škoda, že nemá lepší grafický kabátek, hodl grafika není moje silná stránka :-( Jj, odkaz na diskusi v menu je v pořádku :-)

Komentář ze dne: 21.11.2009 20:13:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - nix (@)
Titulek: Re: Velká pochvala a jednička s hevězdičkou
snad nebudes proti, kdyz vas oznacim za bandu pomatencu..

Komentář ze dne: 09.01.2010 16:10:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Bregg (@)
Titulek: Re: Re: Velká pochvala a jednička s hevězdičkou
Moje řeč..

Komentář ze dne: 04.01.2008 15:24:15     Reagovat
Autor: [kopretinka] - Veronika Mitášová (veki@centrum.cz)
Titulek:
určitě je supr, že existuje cista laska :) a melo by oni vedet vic lidi, proto je dobre, ze jste zalozili internetovou stranku.

Komentář ze dne: 09.01.2008 10:14:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Terka (terka.o@centrum.cz)
Titulek:
Rozhodně je super, že tento web vznikl. Možná i touto formou se víc lidí doví o Čisté lásce. A podle mně, by na tomto webu neměly chybět třebas informace o nejbližších možnostech složení slibu Čisté lásky.

Komentář ze dne: 14.01.2008 07:23:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lolitka (Pegerova@seznam.cz)
Titulek: Jak se stát členem Čisté lásky?
Já vím že tato diskuse se týká něčeho jiného. Ale chtěla bych se zeptat jak se dá stát členem Čisté lásky. Moc by mě to zajímalo. A ještě kdyby mi mohl někdo říct jestli do Čisté lásky mohl vstoupit někdo kdo už sexuálně žil, ale svůj život celý přehodnotil a teď chce žít v čistotě? Děkuji.

Komentář ze dne: 27.01.2008 18:47:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ondra (@)
Titulek: Re: Jak se stát členem Čisté lásky?
Nějaké info je na stránce "Co je Čistá láska", jinak pro bližší informace můžeš kontaktovat někoho kdo to má na starosti (třeba o. Marka) přes e-mail. Nehledí se na to, jak dotyčný žil předtím (ať už sexuálně nebo ne), důležité je, že se chce snažit o čistotu nyní. Takže má každý možnost se přidat :-)

Komentář ze dne: 28.01.2008 12:26:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lolitka (@)
Titulek: Děkuji
Moc ti děkuji za informace:-)

Komentář ze dne: 04.02.2008 05:39:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Josef Prokop (autor@jjpkohoutek.net)
Titulek: k webu
Přijde mi docela nepřehledý. Pomalu a řekl bych zmateně se dovídám o co jde. Chtělo by to možná udělat tentoweb více informativní (na co registrace?). Rád se budu podílet na tvorbě...

Komentář ze dne: 20.02.2008 05:05:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ondra (@)
Titulek: Re: k webu
Snažil jsem se to právě že udělat přehlednější než je běžná šablona phpRS, zřejmě se mi to moc nepovedlo. Registrace nejspíše na nic, jen tak doplňkově. Však nikdy není problém ji zrušit :-)

Komentář ze dne: 27.02.2008 17:26:00     Reagovat
Autor: [pavel] - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: Re: k webu
Já bych možost registrace nerušil. Například v diskuzích je to dle mého názoru výborná věc. Jednak, když se přihlásím, jako registrovaný návštěvník, tak již při psaní diskuzních příspěvků nemusím nic vyplňovat, jen napíši text příspěvku a vše ostatní (jméno, mail) se doplní samo. Navíc je jasné, že jde o mě. Jako neregistrovaný mohu vystupovat klidně pod jmény jiných neregistrovaných. Jako registrovaný pod mým jménem nemůže (aspoň se domnívám) nikdo další vystupovat. Zdraví P. Pavel Zahradníček - již registrovaný :-)

Komentář ze dne: 08.02.2008 17:33:14     Reagovat
Autor: [Tomáš] - Tomáš Novotný (tommany@seznam.cz)
Titulek: Zdravím vás všechny JAN 3,16
Zdravím Příznivce a členy Čisté Lásky (SČS)! Členové pomozte přivést ty kteří se snaží o vstup do čisté lásky (SČS) a podejte jim prosím pomocnou ruku zdraví vás všechny Tom Pod Ochranu Tvou ... Amen

Komentář ze dne: 11.02.2008 13:52:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - cizinka (@)
Titulek:
čistá láska je Kristus, naš nejsladký pán. Ve světé neegzistuje čistá láska. Kdo chce mit čistou lásku nejprve musi mit v sobě Krisa Boha. To znamena, že když Spastel světa bude žit v každeho člověka 100 procentně,tehdy člověk opravdu bude v sobě nosit čistou lásku.Bez Krista čistá láska nefunguje.Děkuji.

Komentář ze dne: 10.06.2009 06:29:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Nevěřící (@)
Titulek: Re:
Já osobně nemám ráda ani křestanství,islám ani judaismus."Nejvtipnější" je jak celá staletí mezi sebou tyto náboženství bojují o moc přesto,žejsou vlastně skoro stejná,což asi věřícím nedochází. Tak to radši budu pohankou,radši se budu těšit z tohoto života a když by náhodou přišla nějaká katastrofa budu aktivně pomáhat druhým a ne někde sedět a modlit se...

Komentář ze dne: 05.03.2008 06:46:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - petulka (@)
Titulek: 3. celostátní setkání
Na tomto odkazu je plakátek na 3. celostátní setkání Společenství čistých srdcí. Už se těším. Odkaz: http://www.slibcistoty.cz/media/setkani.pdf

Komentář ze dne: 16.03.2008 07:16:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - orel (josef.skrabanek@seznam.cz)
Titulek:
Chvala Kristu, díky za takovou inciativitu čistých srdci!je třeba více o tomto hnutí mluvit zvláště na středních školám a mezi mládeži. moc vám fandím! v modlitbě josef

Komentář ze dne: 17.04.2008 09:06:53     Reagovat
Autor: [SestraSprcha] - SestraSprcha (Sarkandera@seznam.cz)
Titulek:
čím dál lepší:-))))))))Aleluja!

Komentář ze dne: 19.04.2008 15:31:25     Reagovat
Autor: [Maruška] - Maruška (Marievejtasova@seznam.cz)
Titulek:
Děkuji za tento web. Zajimalo by mě ale, jak funguje jeho propagace, protože já, jakožto členka ČL jsem o něm dozvěděla úplnou náhodou ... Zaujal mě nádherný obrázek nebe prosvícený zářivými paprsky slunce ... je to ... úchvatné:-))

Komentář ze dne: 24.04.2008 18:14:58     Reagovat
Autor: [pavel] - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re:
Jeho adresu uvádím od nového roku vždy v článku o Společenství čistých srdcí v časopise Milujte se! - ale jistě by se propagace mohla ještě vylepšit. Současně si ale myslím, že dřív než se začne masivněji propagovat mezi nečleny, měl by se web doplnit dalším obsahem. Přece jen, když se někdo dozví o nějaké novince, tak na ni koukne, ale když tam toho mnoho (byť je to proto, že se web teprve rozbíhá) nenajde, už se třeba nevrátí.

Komentář ze dne: 22.04.2008 21:06:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tomáš (tommany@seznam.cz)
Titulek: ZDRAVÍM VÁS VŠECHNY!!!
JE VELKÁ ŠKODA ŽE JSEM NEMOHL PŘIJET BYL TO JISTĚ KRÁSNÝ VÍKEND VZPOMÍNÁM NA LOŇSKÉ SETKÁNÍ KDY JSEM SE STAL ČLENEM. POD OCHRANU TVOU ... AMEN VZPOMÍNÁM NA VÁS A NEZAPOMÍNÁM. OTČE MARKU WEBOVÁ STRÁNKA JE SKVĚLÁ. DÍKY VÁM ZA VŠE DOUFÁM ŽE JSE BRZY VŠICHNI OPĚT SETKÁME A JÁ DOUFÁM ŽE BUDU MOCT PŘIJET ZDRAVÍ VÁS VŠECHNY TOMÁŠ N. PS. BOŽE TEBE MILUJI V TEBE DOUFÁM TY VŠE ŘÍDÍŠ A ZAŘÍDÍŠ ... AMEN

Komentář ze dne: 24.04.2008 13:53:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Sunny (vanek.z.hor@seznam.cz)
Titulek:
Ciao všem, tenhle web má jednoznačně moji podporu. Slib čistoty jsem skládala v Medju na festivalu mládeže v roce 2006. První info se ke mně přineslo z Vranova. Jsem ráda, že se pomalu, ale jistě naše řady rozšiřují. Je fajn, že tu tahle iniciativa je, ovšem propagaci chtíc nechtíc to chce dravější - subjektivní názor, dík za pochopení. Pavla

Komentář ze dne: 09.05.2008 15:59:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Marušenka (manicka.nov@seznam.cz)
Titulek: Propagace?
Ahoj, poraďte mi, jak můžu dobře propagovat ČL? Mám pocit, že je to hodně potřeba, ale já nějak nevím, jak na to.

Komentář ze dne: 13.05.2008 15:15:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna Bajerová (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Propagace?
Ahoj Maruško, je hodně věcí jak je možné pomoci. Nejdůležitější je modlitba za zmatené děcka, mládežníky i dospělé. Taky můžeš pomoci s propagací časopisu "Milujte se!" - dostat ho i do svého okolí. Budeme na setkání mládeže na Velehradě, uvítáme pomoc s nabízením časopisu. Máš-li zájem i o další pomoc, napiš. Magdaléna

Komentář ze dne: 24.06.2008 14:52:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Propagace?
A co zkusit vytvořit svůj časopis. Milujte se! je myslím z Polska ne? Pčeci jenom propagovat organizaci která existuje celosvětově by měly tuzemské plátky. Ten polský mi nevadí, ale není to ono.

Komentář ze dne: 21.07.2008 07:25:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Propagace?
Věř, že příprava takového časopisu je dost náročná. Jde nám o to, aby články byly poutavé pro obyvatele České republiky. A proto nepřejímáme všechny články z Polského originálu, ale jen ty, které mohou zaujmout i naše čtenáře. Shánět články jen v ČR je zatím asi dost nereálné. Proč nevyužít dobré články, které napsal i člověk mluvící jinou řečí? :+), jestliže mohou naše lidi také zaujmout?

Komentář ze dne: 12.08.2008 10:21:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alžběta (MUDr.lant@seznam.cz)
Titulek:
Docela ráda bych taky vstoupila mezi Čistá srdce, přece jen je takové veřejné přiznání více zavazující než se jen tak soukromě rozhodnout, jen nevím kdy a kde. Třebas jsem vůbec nevěděla, že 7.5. to bylo možné v Olomouci. Mělo by se to víc a hlasitěji zpropagovat, určitě by se přidalo víc lidí. Hlavně to pište sem, kdy k tomu bude příležitost!!! Jestli jo, tak budu pilně sledovat a v nejbližším místě v nejbližším termínu se připojím! :-)

Komentář ze dne: 26.08.2008 07:05:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pepik (josef.traxler@seznam.cz)
Titulek: Moc pěkný
Jako Ondro, jsem programator a myslim si, ze to mas to dost vymakany, fakt se mi to libi, ale mohlo by to byt dinamictejsi, to menu v pravo a tak vsechno jinak k temhle strankam nic nemam, protoze jsou uplne uzasny, jo a jeste bych tam dal smailiky, cau.

Komentář ze dne: 29.08.2008 04:30:13     Reagovat
Autor: [Leňa] - Lenka Ottová (L.Ottova@seznam.cz)
Titulek: Příspěvky
Ahoj, chtěla jsem se zeptat, zda sem taky mohu napsat svoje svědectví. Děkuji :-) Nový web je hezký :-)

Komentář ze dne: 04.12.2008 14:58:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Marek Dunda (marek@fatym.com)
Titulek: Re: Příspěvky
Lenko, budeme moc rádi. Už se těším o. Marek

Komentář ze dne: 05.09.2008 13:27:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lesní žínka (@)
Titulek: Nezkušený zajíček
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce

Komentář ze dne: 10.09.2008 02:20:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jan Hofírek (jan.hofirek@seznam.cz)
Titulek: Re: Nezkušený zajíček
Milí přátelé ze Společenství čistých srdcí, všechny Vás srdečně zdravím, přeji Vám radost z víry a z vědomí, že nás Bůh miluje a chce přivést k sobě. Víra je především dar. Velký Boží dar, což si my ovšem mnohdy ani neuvědomujeme. Děkujme Bohu bez ustání, že nám víru dal. Vždyť kde bychom bez ní byli? Možná tam, kde ona dívka či žena, na jejíž komentář reaguji. Modleme se za ni, aby i jí Bůh dal milost obrácení, aby ji převedl ze smrti do života...

Komentář ze dne: 09.11.2008 12:21:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Terinka (Terinka.61@seznam.cz)
Titulek:
Dobrý den, zaujalo mě toto společenstvý natolik, že nepřestanu zkoušet jakoukoli cestu k zapojení se do společenství! Pořád se mě ptají lidi, jestli když jsem křes'tanka jeslti opravdu budu "sexovat" až po svatbě.. Tak se jim nestydim říct že to pro mě prioritou ve vztahu neni... Takhle bych se k tomu mohla už i odvolávat! Jsem ráda že je takové společenství:) A kde se k němu tedy mohu přidat veřejně neba nějak jinak?? Děkuji

Komentář ze dne: 19.11.2008 11:06:07     Reagovat
Autor: [Magdaléna] - Magdaléna Bajerová (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re:
Ahoj Terinko a všichni, kdo se chcete stát členy SČS, sledujte tento web. Budeme se snažit vás lépe informovat o možnostech přijetí do společenství. Zdraví Magdaléna

Komentář ze dne: 26.11.2008 15:04:07     Reagovat
Autor: [odax] - Ondřej Kratochvíla (odax@centrum.cz)
Titulek:
dobry den . mohl bych se zeptat jak se dostanu k střibrnému prstýnku

Komentář ze dne: 27.11.2008 15:16:52     Reagovat
Autor: [Magdaléna] - Magdaléna Bajerová (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek:
Ahoj Ondro, prstýnek získáš tím, že vstoupíš do SČS (společenství čistých srdcí) a pak bys ho měl přijmout. Pokud jsi ho ztratil, za nějakou úhradu ho můžeš opět získat u O. Marka Dundy 731 40 27 42. Magdaléna

Komentář ze dne: 28.11.2008 07:07:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miya (mia@ifeelgood.cz)
Titulek:
Mám připomínku k těmhle stránkám... ne že by byly špatný, ale ty minulé byly o moc lepší - přehlednější, lépe strukturovanější a o moc hezčí grafika! Navíc proč ten web byl zrušenej? Kde teď najdu ty super články, co byly tam?

Komentář ze dne: 28.11.2008 10:39:30     Reagovat
Autor: [Miya] - Miya (mia@ifeelgood.cz)
Titulek: UPRAVTE INFORMACE O TOM CO JE SČS.
Setkala jsem se s velkými ohlasy i u nevěřících mladých lidí, kteří taktéž věří na sex po svatbě, ačkoli nejsou katolíky, taktéž by chtěli vykonat slib čistoty a nosit prstýnek, ale odrazuje je "UZAVŘENOST SPOLEČENSTVÍ". Cituji úvod tohoto webu: "Společenství čistých srdcí, které sdružuje mladé lidi, kteří se veřejně rozhodli zavázat se ke slibu žít podle 6. a 9. přikázání desatera." PROSIMVÁS OTEVŘETE TO I PRO OSTATNÍ CÍRKVE A NEVĚŘÍCÍ, BUDE NÁS VÍC! NA TOM MINULÉM WEBU (www.slibcistoty.cz) TO BYLO HEZKY POPSANÉ, CO TO JE SPČ - TO ZAUJALO OPRAVDU I NEVĚŘÍCÍ. TOHLE ZNÍ OPAVDU MOC STROZE A UZAVŘENĚ!!!

Komentář ze dne: 21.02.2009 05:53:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MARIE ČLENKA :-)) (@)
Titulek: díky :-)) (za vše) :-)
DÍKY ZA STRÁNKY...ZA NOVÉ ČLÁNEČKY :-)) DOST DOBRÉ POVZBUZENÍ .-)) !!!!!!!

Komentář ze dne: 24.02.2009 10:53:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: díky :-)) (za vše) :-)
VELMI děkujeme za povzbuzení! S radostí přijmeme další spolupracovníky, kteří by rádi pomohli se sháněním nebo psaním článků. Magdaléna

Komentář ze dne: 14.03.2009 09:50:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavel/Trapifa (trapifa1420@atlas.cz)
Titulek: Super stránky
Jako anarchista,feminista a revolucionář musim uznat že se tyto stránky velmi povedly.... jsem taky katolík což se překvapivě s výše uvedeným nikterak netluče.Ba právě naopak. Katolicismus je totiž hrozně ,,anarchisticky,,. Je teda pravda že nikoho kdo by se ztotožnoval s názory zde prezentovanými neznám...takže jsem zvědav na osazenstvo srazu. Jinak výtvarná stránka stránek je dost děsná,chtělo by to trochu víc invence a černé. Naproti tomu některé komentáře jsou vážně ,,hustý,, v tom dobrém slova smyslu. Přeji jen to nejlepší.

Komentář ze dne: 03.04.2009 08:06:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - kiky (@)
Titulek: grafiku zlepšit!
vizuální stránka stránek nudná! Zabarvěte to !!!

Komentář ze dne: 04.04.2009 03:55:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: grafiku zlepšit!
Děkujeme za připomínku. Víme o tom a velmi nás to mrzí. Zatím se nenašel nikdo, kdo by v tom rád pomohl. Nevíte o někom? Tento web běží díky volnému času jen několika dobrovolníků. Za každou pomoc budeme vděční.

Komentář ze dne: 09.05.2009 11:32:12     Reagovat
Autor: [petr] - petr (petrmichael@seznam.cz)
Titulek: dobry den
prosim vas kdy bude společna akce čistych srdci ta posledni byla v dubnu a kdy bude přišti??

Komentář ze dne: 12.05.2009 03:55:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: 6. celostátní
setkání bude na podzim 11. - 13. září 2009.

Komentář ze dne: 02.06.2009 10:24:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - IVA (@)
Titulek:
hlavně že tady máte uvedeny meily v případě dotazů...a vubec na ně neodpovídáte

Komentář ze dne: 04.06.2009 02:13:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re:
Chvála Kristu, omlouváme se za delší prodlevy. Možná bude lepší psát dotazy přímo sem do diskuze. Děkujeme. Magdaléna

Komentář ze dne: 06.06.2009 13:39:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hanča (@)
Titulek:
Páni, narazila jsem na tyhle stránky opravdu náhodou a hrozně mě těší, že něco takového existuje! Moc vám fandím a doufám, že vaši myšlenku tahle společnost brzy přijme za svou! Chtělo by to více se zviditelnit, protože přístup k sexualitě mnoha mladých lidí je opravdu zmatený. Sama si vzpomínám, jak jsem nevěděla jestli mám, nemám a co když... kdybych na vás narazila dřív, určitě bych si ušetřila spoustu trápení! Držím vám palce, ať pomůžete poznat pravou lásku co nejvíce lidem!

Komentář ze dne: 06.06.2009 19:06:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re:
Moc děkujeme za milou reakci. Velmi potěšila. Na těchto stránkách se může podílet každý člověk. Sháníme jak materiály, tak lidi ochotné na ně přispívat. Magdaléna

Komentář ze dne: 09.06.2009 16:06:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hana (sigi256@seznam.cz)
Titulek: slib čistoty
Ahoooj:-) zdravím všechny návštevníky blogu:)..... mám taky dotaz....začínám se vážně zajímat o složení slibu čistoty...:)....ale chtěla bych vedet víc o tom...tady na strankach jsou spíš jen tak zakladni informace:).....takže bych chtela vedet např. co je všechno dovolene...jaké dotyky atd....kde je hranice že slib čistoty je porušeny a kde jeeste se to toleruje:)).....děkuju za odpověd:)

Komentář ze dne: 09.06.2009 17:41:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: slib čistoty
Ahoj Hano, na toto téma hranic je na SČS článek v rubrice články pod názvem Kam až. Je to mé zamyšlení nad hranicemi ve vztahu. Jedna všeobecná hranice, ale podle mě velmi spolehlivá, je být pravdivý ve vztahu k druhému. Takže např. zamilovaná slovíčka bych šeptala nebo říkala, pokud to budu myslet vážně a ne, že by to můj partner třeba rád slyšel. Je potřeba se společně modlit za vztah, za to, abychom nepřešvihli něco, co už patří do jiné sféry (do manželství). Před manželstvím je třeba se vyvarovat schválně vzrušujících projevů. Ve článku je také velmi důležitá věta o tom, že záleží na věku a vyzrálosti partnerů. Držím pěsti pro správné rozhodnutí. SČS je mimo jiné i o příkladu pro druhé.

Komentář ze dne: 12.06.2009 15:05:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - evča (evahejave@seznam.cz)
Titulek: jak vidím tento web?
Chtěla bych napsat, co si myslím o webu...o sčs jsem už dřív slyšela, ale nijak mi to nepřipadalo důležité. Pak jsem úplně náhodou narazila na tyhle stránky a úplně mě potěšily!!!Je strašně krásné, číst si v dnešním světě články, které za něco stojí a mají hodnotu. Už jsem přečetla skoro všechny a musím říct, že je to jako náplast na všechny rány na duši :-) Takže sem pravidelně chodím a moc se mi tu líbí...i jsem to doporučila na svém blogu :-) Je to skvělá práce, co děláte, a prosím, pokračujte, protože děláte dobrou věc...to je vše :-)

Komentář ze dne: 13.06.2009 18:06:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdaléna@seznam.cz)
Titulek: Re: jak vidím tento web?
Velmi děkujeme za milou reakci. V současné době máme málo materiálu. Sháníme pěkné článečky, kdybys o něčem věděla, rádi to uveřejníme. Stačí poslat na adresu: stitary@fatym.com

Komentář ze dne: 26.07.2009 18:05:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Bětulinka (@)
Titulek:
Poslední dobou se tak trochu zajímám o to, že bych se také stala členkou SČS. Chtěla jsem se zeptat- co když náhodou ten slib čistoty nevydržím? Co když to poruším? Nebudu pak vypadat s prstýnkem Čisté lásky jako pokrytec? Díky za odpověď.

Komentář ze dne: 27.07.2009 18:56:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Chvála Kristu,
Slib je třeba říci upřímně. Modlita je velká posila pro život v čistotě. Když se ale stane, že člověk zklame, má litovat a jít ke svaté zpovědi. Ale upřímná ochota jít za Pánem Bohem je velkou posilou. Myslím, že není třeba se bát. Toto společenství má být posilou. Magdaléna

Komentář ze dne: 01.08.2009 06:14:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Bětulinka (@)
Titulek: Re: Re: Chvála Kristu,
Milá Magdaléno, děkuji za odpověď. Četla jsem Váš článek KAM AŽ. Nepřišel mi vůbec špatný, i když některé věci byly možná trošku přehnané.....Ale chápu proč jsi to tam napsala. Je třeba mít "vysoké mravní cíle", aby i v případě že z nich člověk TROCHU poleví, žil stále čistě. Přeji hezký den.

Komentář ze dne: 06.08.2009 06:14:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - maminka (@)
Titulek: i já měla sex až po svatbě
Přeji vám, aby vaše srdce nebyla pyšná, aby váš sex byl i po třiceti letech manželství krásný a vy se na něj těšily, aby jste děvčata poznala ogasmus a mohla za něj děkovat Bohu, aby váš manžel se s vámi rád a chutí miloval tělesně, abyste k sexu necítily odpor,abyste ze svých synů vychovaly milovníky božích krás, abyste neupadaly do depresí proto, že nejste tak dokonalé podle 6 a 9 přikázání,boží milostdenství boží je nad tím vším. Přeji abyste pochopily, že život není jen černý a bílý. Ať vám Bůh žehná maminka

Komentář ze dne: 29.08.2009 17:59:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Luboš (zero2@seznam.cz)
Titulek: Hmm....
Lidi,jste pěkní blázni..Nechápu jak něco takového můžete udělat,já jsem křestan a věřím v Boha,ale toto už je malinko moc né?Nevím,dle mého parta bláznů,které bych asi nechtěl potkat na ulici...

Komentář ze dne: 03.09.2009 06:13:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Hmm....
Proč si myslíš, že jsme blázni?

Komentář ze dne: 13.09.2009 12:10:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Hmm....
...ale co je světu bláznovstvím, to vyvolil Bůh, aby zahanbil moudré, a co je slabé, vyvolil Bůh, aby zahanbil silné...(1K 1, 27)

Komentář ze dne: 26.11.2009 17:34:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ixki (@)
Titulek: Re: Hmm....
naprosto souhlasím s Lubosem!!ze ktere planety jste spadli??tohle uz je fanatismus, ne vira!!

Komentář ze dne: 14.12.2009 04:49:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Hmm....
Fanatik - jak krásné slovo! Mnohem hezčí než třeba prznič nebo promiskuitní perverzák. Spadli jsme z planety čistých srdíček na planetu popletených lidiček. Stačí takto krátce?

Komentář ze dne: 17.09.2009 04:40:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David Langer (DaviesCZ@email.cz)
Titulek: dotaz =)
Dobry den, chtel jsem se zeptat jestli se konaji nejaka pravidelna setkani nekde v Praze nebo okoli..nebo jestli mi muzete doporucit nejake krestanske sdruzeni ktere aktivne studuje slovo bozi. Bydlim v republice Benin kde jsem clenem Lighthouse chapel international (ktere ma hlavni sidlo v Ghane a ve Svycarsku, nas bishop se jmenuje Dag Heward Mills)kde mivame docela bohaty program skoro kazdy den a docela mi to chybi. Prijel jsem do Cech ted v pondeli a rad bych se nekam zapojil abych se i tady mohl dusevne rozvijet.. Taky jsem se chtel zeptat jestli jsou tady v Cechach nektere skupiny lidi kteri se umi modlit v jazyku boha..v anglictine tomu rikaji tones, that You pray in tones..ale nevim jak se tomu rika cesky.. V nasem kostele vetsina lidi co studuje na kneze ten dar ma.. Dekuji a s pozdravem, David Langer

Komentář ze dne: 01.10.2009 17:21:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - tomi (tomas.marek2@centrum.cz)
Titulek: Protestuji
Nikdo z lidi nema ciste srdce..nebudme pokrytci A kriteriem cistoty srdce neni co nejmin si zasoulozit...ano, sex patri az do manzelstvi..ale z toho duvodu ze patri do stabilniho vztahu, a ne kvuli tomu abych mel cistsi srdce

Komentář ze dne: 02.10.2009 02:11:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Protestuji
Každý člověk má čistotu srdce na určitém stupni a k té nevyšší se máme dopracovávat. V současném světě je velkou hrozbou prožívání nečistých vztahů - tedy právě sexualita prožívaná nesprávným způsobem, nejen mimo manželství, ale i v něm. Je to velké nebezpečí pro všechny, vytrácí se totiž opravdová láska, kterou je Bůh a tím nás vzdaluje nebi. Když se na předmanželskou čistotu podíváme opravdu pozorně, uvidíme co to znamená. K tomu má sloužit i tento web. Jinak čistota není obsažena pouzev 6. přikázání, je to celková snaha co nejvíce se podobat Bohu.

Komentář ze dne: 14.10.2009 04:05:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jirka (@)
Titulek:
No tak to je opravdu vrchol - farar, ktery je v celibatu a vubec tomu nerozumi bude poucovat mlade lidi o tom jak je sex zavadny. Tomu ja rikam opravdova zvracenost. Takto vyplavou na povrch skryte deviace a dalsi problemy. SEX je normalni a musim vam rict, ze nemate daleko k nemoci. Neberu vam vas nazor, ale je me vas lito. Kdyz sem si precetl clanek na idnes tak sem se malem rozbrecel jak je mi vas lito.

Komentář ze dne: 14.10.2009 08:12:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - udivený kolemjdoucí (@)
Titulek: Re:
No vidíš to, já ten článek taky četl a je mi zase líto tebe, že jsi tak ubohý, abys šel své názory na článek v idnesu psát pod téma "Jak vidíš nový web spolcs.cz?". Ale chápu, že se ti po tom breku ve 4 ráno trochu zatemnil mozek...

Komentář ze dne: 26.11.2009 13:27:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - charlie (@)
Titulek: To myslite vazne??!
To si snad delate srandu ne?:D:D Kolik jeste takovych sektarskych spolku vznikne a bude oblbovat lidi nesmyslnostmi jako je ta vase..?! Kdo provozuje sex, pujde do pekla..hodne padle na hlavu:D Myslim ze se vetsina radsi bude smazit v pekle:D:D

Komentář ze dne: 24.04.2010 05:19:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Johanna (@)
Titulek: Re: To myslite vazne??!
Nejspíš sem nemám příliš moc velké právo psát, když do společenství nepatřím, ale zaráží mě, proč sem osoby, jako Vy, vůbec chodí, když stejně jen kritizují...

Komentář ze dne: 26.11.2009 13:32:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - edik (@)
Titulek:
Lidi nelbnete, sexujte co to jde, prece si neodepreme tak skvelou vec ze jo..:D:D

Komentář ze dne: 27.11.2009 15:38:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - paja (@)
Titulek: Re:
Tady ale není komunita odsuzující sex! :-) Tito lidé jsou příznivci intimního soužití mezi mužem a ženou... jen tolik nespěchají "na věc" :-)

Komentář ze dne: 29.11.2009 05:13:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Papo (pduchan@pikeelectronic.com)
Titulek: Web a názory
Začnu webem - povedené dílko, paráda.. Pokračovat budu vypíchnutím některých příspěvků a jakkoliv nejsem členm SČS, tak vím, že NE, tihle lidé nejsou proti sexu, NE, nejsou to fanatici, ANO, kněz se vyjadřuje i k otázkám sexu (kolik literárních kritiků píše? kolik psychiatrů je nemocných?) a protože se vyjadřuje k "životnímu stylu" tak mi to zvláštní nepřijde, sex tam patří, ANO, sex je normální, ale patří až do manželství, ANO sex je skvělý, nikdo netvrdí, že ne.. Uff, snad se mi podařilo zaragovat na všechny předsudky, co jsem tady v poslední době četl.

Komentář ze dne: 29.11.2009 07:45:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - kvak (@)
Titulek:
samuel 48 reakce:asi jsi fakt z vesmíru, chtělo by to přistát na zemi a zamyslet se . Duše a tělo mají tvořit jednotu, takže žádná otržená sobecká roskoš která chce brát jen pro sebe. To není o lásce, na to si vystačíš i sám. Ať se Ti podaří brzo dospět, splatnit občanku je možné i ve 30letech.

Komentář ze dne: 29.11.2009 10:02:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - samuel48 (@)
Titulek: Re: reakce kvakovi:)
Drahy kvaku:D ja stojim nohama pevne na zemi, ale vy me pripadate, jak byste spadli z marsu a vyvovalo to ve vas dusevni pomateni:)) Sex az v manzelstvi?? Muzete me rict, v jake dobe ze to zijete??Jen pro vasi informaci, mame 21. stoleti! Tato skutecnost vam nejspis unikla a zasekl jste se kdesi ve stredoveku..ne-li dal:)) Jeste bych se rad vyjadril k casti vasi vety: žádná otržená sobecká roskoš která chce brát jen pro sebe..z teto casti vety soudim, ze bud jste zakomplexovanej maniodepresivni chlap, o ktereho zadna zena nejevi zajem, nebo jeste hur-pokrytec. Sam si hrabnete do svedomi, jestli jste byl vzdy presvedcen o tom, co tady pisete, a zda jste tak i zil, k lasce patri sex, smirte se s tim! A predstavte si, ze sexovat se da i bez lasky..to jsou veci co?:)) Dospet byste mel hlavne vy, vase nazory jsou znacne zastarale! Mir a sex s vami!!:))

Komentář ze dne: 29.11.2009 15:18:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Papo (papo@signaly.cz)
Titulek: Re: Re: reakce kvakovi:)
Sex bez lásky - tedy, uspokojí, ale nepotěší. Je to jen o maličku lepší než sex s prostitutkou a ruku na srdce - za moc to nestojí. K lásce patří sex - myslím, že lépe se to říct nedá. A jakkoliv chápu, že dnes již manžeství není takový pojem, tak si přesto dovolím tvrdit, že je veřejným vyjádřením lásky, tedy jakési přiznání se k někomu, kdo by měl být doživotním partnerem. A tady je právě myšlenka lásky nejvíce intenzivní a "darování těla" je narozdíl od prstýnku nebratným symbolem. Argumentace časovostí je přinejmenším zvláštním. Panenství bylo vždy ceněné, tahle hodnota se nemění, stejně jako bylo vždy vzácné. Můžete mě nazvat pokrytcem, protože mám výše popsané zkušenosti a zároveň jsem tak nějak pochopil, že se dá žít i jinak, ale nemyslím, že bych jím byl. V Kristu,

Komentář ze dne: 25.01.2010 03:32:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jirka (@)
Titulek: Re: Re: Re: reakce kvakovi:)
Sex bez lasky je nekdy mnohem lepsi nez sex s laskou. A jestli nepotesi... tak to si myslim ze potesi, uvolni, rozohni, uklidni, zahoji,... mam pokracovat. Je to otazka uhlu pohledu. Nekomu to jde nekomu to nejde. Ale zakaz sexu byl v dejinah vzdy spojen s potrebou lidi ovladat. Jak ve stredoveku tak za komunistu. To si uvedomte a pak mozna trosku pochopite nas necleny vaseho spolku a nas nazor.

Komentář ze dne: 25.01.2010 04:04:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - magdaléna (magdaléna@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: reakce kvakovi:)
Já jsem naštěstí sex bez lásky nepoznala a jinak, než jako vyjádření lásky pro mě nemá cenu. Sex je tu pro vyjádření lásky. Nevěřím, že někdo chce prožívat sex jen jako laciné fyzické chviličkové štěstí, které je opravdu jen zlomečkem manželského spojení. Že je zákaz sexu v dějinách spojen s potřebou lidi ovládat? Základ máme v Bibli a Bůh neovládá, ale dává svobodu... :+)

Komentář ze dne: 29.11.2009 17:34:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: reakce kvakovi:)
Sexovat se dá i bez lásky? Tak to vás lituju. Snad se vám to v manželství nevymstí.

Komentář ze dne: 26.08.2010 04:47:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - maminka (@)
Titulek: Re: Re: Re: reakce kvakovi:)
Až budeš vdaná tak třicet let anebo i jen deset, třeba pochopíš, že i v manželství je někdy sex jen z povinnosti, prostě pro klid v domáctnosti.

Komentář ze dne: 06.12.2009 17:20:50     Reagovat
Autor: neregistrovaný - udivený kolemjdoucí (@)
Titulek: Re: Re: reakce kvakovi:)
Ano, jsme v 21. století. A proto by už neměly být války. Jaká je realita? Co to teda znamená být v 21. století? Na jednu stranu se tvářit jako pokroková společnost a furt mít nízké chování?

Komentář ze dne: 29.11.2009 09:57:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Aštar (@)
Titulek:
Vůbec nevěřte těmto sektářům, přidejte se k nám k vesmírným lidem a poznáte pravou lásku skrz prožitek pochopení vesmírného řádu a lásky. Tito pozmeští šarlatání nemohou vedět o čem mluví, jelikož stojí se neodpoutali od své vlastní existence na zemi.

Komentář ze dne: 14.12.2009 04:56:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re:
I ty ještírku jeden, že ty už seš očipovaný? Vydávat se nám tu za samotného Aštara! Tomu teda říkám ubohost. S takovou se na Plejády nedostaneš...

Komentář ze dne: 12.01.2010 10:13:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Anielka (anna.spitzar@seznam.cz)
Titulek: web spolcs
Prošla jsem si většinu článků na těchto stránkách, některé jsou opravdu zajímavé,ale asi by neškodilo připojit malý slovníček slov, která se zde běžně užívají a která nejsou běžně srozumitelná - např. chtíč, chlípnost, smilstvo, padlá dívka....Zdá se, že v některých případech ani těm, kdo je užívají.Anielka

Komentář ze dne: 15.01.2010 15:06:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: web spolcs
Osobně si myslím, že tyto výrazy jsou obecně známé. Jde je ale i upřesňovat. Např. smilstvo.

Komentář ze dne: 26.01.2010 12:06:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - anielka (anna.spitzar@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: web spolcs
Já si tou obecnou znalostí tak jistá rozhodně nejsem. Běžně se tyhle slova nepoužívají a navíc o staročeštině toho moc nevím, na gymplu jsme měli o ní jen málo a ještě spíš o vývoji gramatiky (duál,imperfektu atd.), takže by mě opravdu zajímal přesný význam slova "chtíč" a "chlípnost" ale i obsah slova cizoložství.

Komentář ze dne: 27.01.2010 06:29:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: web spolcs
Chtíč je zaměřen na dosažení slasti. Chlípnost je zvířecká touha po rozmnožování. Cizoložství je mimomanželské souložení jednoho z manželů. Jinak všechna česká slova vychází ze staročeštiny a tyto výrazy jsou v běžné dnešní češtině používány. Cizoložství je i právnickým termínem.

Komentář ze dne: 26.01.2010 06:37:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - iva (@)
Titulek: zamilovanost
je tedy potřeba zamilovanost? když si nás láska najde, najde si nás tedy zamilovanost? nebo stačí najít člověka, se kterým je nám dobře? :-)

Komentář ze dne: 27.01.2010 06:36:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: zamilovanost
Zamilovanost určitě není nutná, ale určitě je to takový krásný bonus, který dostává mnoho lidí. Ale má svá úskalí. Když se dva lidé zamilují a v této fázi se vezmou a nestačí se poznat hlouběji, v běžném životě si přestávají rozumět. Nejdůležitější je stanovit si cíle v manželství, poznat co druhý od života čeká a říci si, jestli chci to samé. Určitě stačí najít člověka se kterým je nám dobře, ale zároveň se nesmí zapomínat, že manželství je cesta k rodinnému životu. Manželé mají být otevřeni plození dětí a nebýt jen "kamarády".

Komentář ze dne: 12.06.2010 15:20:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - hančule (@)
Titulek: vystoupit...
zajímalo by mě, zda je možno vystoupit ze spolčs...členem nejsem, jsem křesťanka a vážím si čistoty...bavila jsem se s kamarádkou a ty mi říkala, že neví...tak co myslíte vy?

Komentář ze dne: 12.06.2010 17:07:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: vystoupit...
Vystoupit je možné, ale nedává to moc smysl, protože se člověk nezavazuje k ničemu nad rámec toho, čím je ve svědomí vázán každý katolík. Pokud je ale nějaký zvláštní důvod, slibu může zprostit zpovědník a člen vrací prstýnek.

Komentář ze dne: 22.07.2010 15:16:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martina (tomasova511@seznam.cz)
Titulek:
Máte úžasné internetové stránky! Zvláště různé články a svědectví jsou velmi zajímavá a povzbuzující. Vždy se tady dá najít něco k zamyšlení. Děkuji všem, kteří se na chodu stránek podílejí!! :-)

Komentář ze dne: 22.07.2010 16:58:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Děkujeme za
povzbuzení.

Komentář ze dne: 24.07.2010 10:50:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - m (@)
Titulek: díky za stránky
je pravda, že je tu vždy něco zajímavého a nového, ráda sem chodím číst :-))) držte se :-))

Komentář ze dne: 21.09.2010 14:16:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel Ivan (karel@catholic.org)
Titulek: Fotka v úvodním článku!
Prosím, co má znamenat ten nevěstin pornokroj dole pod článkem. Jestliže zde vyzdvihujete čistotu, hoďte tam nějaký adekvátní snímek.

Komentář ze dne: 22.09.2010 03:54:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel Ivan (karel@catholic.org)
Titulek: Re: Fotka v úvodním článku!
Myšleno u článku Sex a důstojnost... http://www.spolcs.cz/view.php?naze vclanku=sex-a-dustojnost&cisloclanku=200908001 0

Komentář ze dne: 29.09.2010 09:32:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Karel Ivan (@)
Titulek: Re: Re: Fotka v úvodním článku!
Již je to napravené. Díky.

Komentář ze dne: 09.11.2010 03:37:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (petr.michaelpodmolik@seznam.cz)
Titulek: hruza
je hrozne že nekteři členove se s tohoto společenstvi zabyvaji hnutim New age a netaji to dokonce přeposilaji lidem na email kdy se společne ma modlit pro čerpani energii ...

Komentář ze dne: 11.11.2010 12:20:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: hruza
No, to máte pravdu. Jenže když mohou být někteří kněží členy rotary klubu, tak se nelze divit, že nějaký člen SČS může být ulítlý do new age. Možná by bylo dobré netajit identitu tohoto ubohého svedeného beránka nebo ovečky a napráskat ho/ji P. Dundovi, ať může intervenovat.

Komentář ze dne: 12.11.2010 02:37:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: hruza
Že se přímo zabývají hnutím New age? Tak takovouto věc máte jistě podloženou i něčím jiným než jedním přeposlaným mailem. Také jsem ho dostala. Možná někteří slyší na společnou modlitbu, o kterou se v něm žádalo. (Myslím-li ten mail co vy). Slova o světelném řetězci mohou být symbolická. Na první pohled to nemusí vypadat zvláštně a mohou si z toho vzít to, co je dobré - modlitbu za národ.

Komentář ze dne: 19.05.2011 21:48:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petra Samuelova (agipex@seznam.cz)
Titulek: Zdravim
Prosím,chtela bych znat vas nazor...jsem neverici,ale plne respektuji verici lidi. Ale pokud buh dopustil to,ze se deti pri holocaustu hazeli do plynu jak dobytci,a ze se vubec deti vseobecne zabijeji....to je prece kurva doprdele buh na hovno,ne?? jak rikam,verte si cemu chcete,ale lidi a deti se budou bohuzel porad zabijet,znasilnovat a okradat. Verit,je jen ztrata casu.

Komentář ze dne: 20.05.2011 21:34:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Zdravim
Bůh není loutkař a my loutky. Člověk má od Boha svobodnou vůli - může ničit i dělat dobro. Ne Bůh zabíjí, ale my lidé s naší svobodnou vůlí. My se snažíme jít za Kristem - poznávat co po nás žádá a ukazovat druhým cestu k Němu. Lidé mají o Bohu velmi zkreslené představy, jimiž Boha urážejí. Pokud máte v úctě křesťany, prosím, mějte úctu i k Tomu, ve kterého věříme! Děkuju. Pokud je, bude Vám to jistě přičteno k dobru, pokud není nic, neztratíte. :+)

Komentář ze dne: 04.05.2012 18:51:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David (david.kucera@biblickaskola.cz)
Titulek: Modloslužba = duchovní smilstvo
Ahoj, hlavní myšlenka tohoto webu se mi líbí a souhlasím s ní. Jsem křesťan a chci se celým svým životem líbit Bohu, takže zastávám názor "nejdřív kostel, potom postel." Nicméně jedna věc mi brání přidat se do této vaší skupiny. V dokumentu "Obřad na přijetí do společenství čistých srdcí" uchazeč musí slíbit, že se bude modlit k Marii a Josefovi a prosit je o pomoc. To je v přímém rozporu s prvním přikázáním, že nemáme mít jiného Boha než Hospodina. Chápu rozdíl mezi tím mít úctu ke člověku a uctívat někoho. Ke komu se modlíme, toho však uctíváme. A uctívání jiného boha než Hospodina je modloslužba, duchovní smilstvo. Vím, že jako protestanta byste mě asi nejradši upálili (jako Jana Husa), klidně mě upalte online v komentářích... Mě jen mrzí to, že biblická myšlenka čistoty je zde jasně deformována nabádáním k duchovnímu smilstvu. David Kučera

Komentář ze dne: 06.05.2012 15:26:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Modloslužba = duchovní smilstvo
Ahoj Davide, jsem rád, že se Vám SČS líbí. Je milé vidět, že i když protestanté odpadli od Boha, resp. od katolické Cíkve kterou Kristus Pán založil a vede, stále v nich ještě zůstalo a působí něco dobrého, co je Bůh prostřednictvím KC naučil - v tomto případě úcta k čistotě. Píšete"...uchazeč musí slíbit, že se bude modlit k Marii a Josefovi a prosit je o pomoc. To je v přímém rozporu s prvním přikázáním, že nemáme mít jiného Boha než Hospodina." - Kde vidíte rozpor, dokonce přímý? Zkuste to prosím vysvětlit. Žádný katolík nevnímá Nejsvětější Pannu ani jejího přečistého snoubence jako Boha; distinkce mezi stvořitelem a stvořením je každému zcela jasná a srozumitelná. Co píšete o úctě a uctívání je svévolná hra se slovy. Ve skutečnosti je uctívání vnitřním nebo vnějším aktivním projevem vztahu úcty. Podobně třeba milování je aktivním projevem lásky. Určitý druhem uctívání je tedy každé ostentativní jednání, jehož smyslem je primárně vyjádřit úctu. Např. pozdravit staršího jako první, podržet dámě dveře, povstat když vchází učitel, ale třeba i jít na oslavu narozenin, popřát mamince ke dni matek, atd. Úcta samozřejmě významně souvisí s láskou: Toho, koho milujeme, máme v úctě - et vice versa. Dalo by se říci, že stejně jako máme každého milovat, máme i každého mít v úctě a tedy i uctívat. Ovšem milovat i uctívat pro to, čím je a nikoliv pro to, čím není. Podstatná distinkce nestojí mezi úctou a uctíváním, ale mezi spravedlivou a nespravedlivou úctou. (pozn.: Spravedlnost je ctnost dávat každému to, co mu náleží.) Všiměme si, že projevy úcty jsou si podobné i když její příčiny mohou být různé. Tak například přijde-li do místnosti učitel, povstaneme. Ale povstaneme i když do místnosti vstoupí dáma. Jistě by bylo nesmyslné a nesprávné prokazovat úctu dámě pro to, že ji považujeme za učitele (tedy pokud jím shodou okolností současně opravdu není :-). Obvykle však k tomuto omylu nedochází. Obvykle proto také nikdo nevolá "Jé, podívejte jak jsou hloupí, oni si stoupli, takže si myslí, že ta dáma je pan učitel!" Ovšem přesně toto zde předvádíte. Z faktu, že se modlíme k Bohu i ke svatým soudíte, že je považujme za totožné kategotrie, či snad přímo za totožné jsoucno. Svůj vlastní deficit (v tomto případě nepochopení problému) promítáte na nás a pak jej odsuzujete. Velmi zpozdilé, smím-li soudit. Dále píšete: "Vím, že jako protestanta byste mě asi nejradši upálili (jako Jana Husa)" - Další Váš omyl. Zásadně upalujeme pouze ty protestanty, kteří se prohlašují za katolíky a kteří své protestantské bludy označují za katolické pravdy (jako Jan Hus). Vy se jasně deklarujete jako protestant, tudíž Vás neupalujeme, ale tolerujeme a Vaše omyly dle chuti a možností vyvracíme. Posledního omylu se (alespoň v tomto svém komentáři) dopouštíte, když píšete že abyste se mohl stát členem SČS, musíte se modlit konkrétně modlitby k Panně Marii a sv. Josefu. Ve skutečnosti se můžete modlit i jakékoliv jiné modlitby které považujete za vhodné, ovšem měl byste vědět, že přímluva zmíněných svatých lidí je velmi účinná a prospěšná a není příliš rozumné se jí lehkovážně zříkat. Vidíte, milý Davide, že vše je jinak a nic Vám nebrání vstoupit do SČS. Těšíme se, že se brzy stanete jedním z nás.

Komentář ze dne: 10.05.2012 23:01:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David (david.kucera@biblickaskola.cz)
Titulek: Re: Re: Modloslužba = duchovní smilstvo
Díky za odpověď. Dovolím si na ni reagovat, i když tuším, že se mnou pravděpodobně nebudete souhlasit. Jde mi však o to, aby má slova alespoň v této naší diskusi byla pochopena tak, jak jsem je myslel, což se, soudě podle Vaší předchozí reakce, nestalo. Píšete: "Je milé vidět, že i když protestanté odpadli od Boha, resp. od katolické Cíkve kterou Kristus Pán založil a vede, stále v nich ještě zůstalo a působí něco dobrého, co je Bůh prostřednictvím KC naučil - v tomto případě úcta k čistotě." - Jak víte, že protestanté odpadli od Boha? Co když je odpadlou církví právě ŘKC? Já osobně se považuji za učedníka Ježíše Krista, nikoliv však za učedníka starců ve Vatikánu. Píšete: "Kde vidíte rozpor, dokonce přímý? Zkuste to prosím vysvětlit. Žádný katolík nevnímá Nejsvětější Pannu ani jejího přečistého snoubence jako Boha; distinkce mezi stvořitelem a stvořením je každému zcela jasná a srozumitelná." - Modlitba je v biblickém pojetí vždycky chápána vertikálně - tzn. od člověka k Bohu, nikoliv od člověka ke člověku. Modloslužba je, když se někdo modlí ke komukoliv jinému než k Hospodinu... Píšete: "Z faktu, že se modlíme k Bohu i ke svatým soudíte, že je považujme za totožné kategotrie, či snad přímo za totožné jsoucno. Svůj vlastní deficit (v tomto případě nepochopení problému) promítáte na nás a pak jej odsuzujete. Velmi zpozdilé, smím-li soudit." - Nikdy jsem si nemyslel, že je považujete za stejné kategorie. Jen o to mi jde, že v Bibli nikde nečtu, že by Bůh schvaloval modlení se ke stvoření místo ke Stvořiteli. Prostě to je celé o tom, že modlit se máme pouze k Bohu, k nikomu jinému, abychom nedělali modloslužbu. Píšete: "Zásadně upalujeme pouze ty protestanty, kteří se prohlašují za katolíky a kteří své protestantské bludy označují za katolické pravdy (jako Jan Hus). Vy se jasně deklarujete jako protestant, tudíž Vás neupalujeme, ale tolerujeme a Vaše omyly dle chuti a možností vyvracíme." - Řecké slovo katholikos znamená všeobecný, týkající se všech, universální... Jistě víte, že církev Ježíše Krista není "jedna jediná pravá a viditelná církev", ale skládá se z učedníků Pána Ježíše, kteří chodí do různých církví (denominací). Jistě platí tato slova z Písma: "Pán zná ty, kdo jsou jeho." A k této neviditelné, katolické (všeobecné, universální) církvi se hrdě hlásím. Píšete: "Posledního omylu se (alespoň v tomto svém komentáři) dopouštíte, když píšete že abyste se mohl stát členem SČS, musíte se modlit konkrétně modlitby k Panně Marii a sv. Josefu. Ve skutečnosti se můžete modlit i jakékoliv jiné modlitby které považujete za vhodné, ovšem měl byste vědět, že přímluva zmíněných svatých lidí je velmi účinná a prospěšná a není příliš rozumné se jí lehkovážně zříkat." - Jak jsem psal výše, modlím se pouze k Hospodinu, upřímně podle svých slov, ne nějaké naučené modlitbičky. Odkud víte, že v nebi funguje tichá pošta? Jakože když se věřící pomodlí k Marii nebo Josefovi, že to pošeptají Pánu Bohu? Modloslužbu Bůh jasně zavrhuje, takže to nikterak prospěšné není. "Vidíte, milý Davide, že vše je jinak a nic Vám nebrání vstoupit do SČS. Těšíme se, že se brzy stanete jedním z nás." - Ano, vše je jinak, než se domníváte. Raději čiňte pokání z modloslužby.

Komentář ze dne: 11.05.2012 03:16:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Modloslužba = duchovní smilstvo
"- Jak víte, že protestanté odpadli od Boha? Co když je odpadlou církví právě ŘKC? Já osobně se považuji za učedníka Ježíše Krista, nikoliv však za učedníka starců ve Vatikánu." - Za co se považujete není relevantní. - Že od Boha odpadli protestanté je zřejmé ze změny paradigmatu. Nejprve byla církev A která učila X, načež došlo k události U, po níž byla církev A s naukou X a náboženská společnost B s naukou Y. Pokud před událostí U byla církev A pravá a nauka X pravdivá, pak tomu tak nutně muselo být i po události U. "Modlitba je v biblickém pojetí vždycky chápána vertikálně - tzn. od člověka k Bohu, nikoliv od člověka ke člověku." - To není pravda. Nevím k jaké sektě se hlásíte a jaké bludy vyznáváte, ale pokud věříte alespoň že Kristus je současně pravý Bůh i pravý člověk, pak modlíte-li se ke Kristu, modlíte se současně k Bohu i k člověku. Stejně tak modlil-li se Kristus k Otci, modlil se k němu jako člověk i jako Bůh. Modlí-li se tedy Bůh k Bohu a člověk k člověku, kde je Vaše vertikalita? Modlitba je všestranný komunikační kanál mezi oblastí duchovou a fyzickou. "- Řecké slovo katholikos znamená všeobecný, týkající se všech, universální... " - Řecké slovo katholikos bylo Kristově církvi dáno v době, kdy opravdu byla jedinou všeobecnou církví a nebyly žádné sekty, které by se prohlašovaly za její součást. Katolická církev je konstituována naukou a apoštolskou posloupností. Kdekoliv tedy najdeme onu nauku a apoštolskou posloupnost, nacházíme onu původní a stále svěží Kristovu = katolickou církev. Kdekoliv některý atribut chybí, nacházíme sektu. "Jistě víte, že církev Ježíše Krista není "jedna jediná pravá a viditelná církev", ale skládá se z učedníků Pána Ježíše, kteří chodí do různých církví (denominací)." - Katolická církev Ježíše Krista je, jak vyplývá z kontinuity nauky a posloupnosti, právě totožná s denominací zvanou Katolická církev, ba dokonce v ní subsistuje. Jedině její učení je totožné s učením Pána Ježíše, proto kdokoliv, kdo vyznává učení jiné, není skutečným učedníkem pána Ježíše, neboť právě učení je konstitutivním prvkem vztahu učednictví. " A k této neviditelné, katolické (všeobecné, universální) církvi se hrdě hlásím. " - V tom Vám nikdo nemůže bránit, ovšem hlásit se k něčemu co neexistuje považuje většina moudrých lidí za pošetilé. "Odkud víte, že v nebi funguje tichá pošta? Jakože když se věřící pomodlí k Marii nebo Josefovi, že to pošeptají Pánu Bohu?" - Jednak z doslechu a jednak empiricky z vlastní zkušenosti. " Modloslužbu Bůh jasně zavrhuje, takže to nikterak prospěšné není." - Ale modlitba modloslužbou není. Chápu, že Vám to připadá stejné, když jsou si ta slova podobná. Zkusme tedy místo modloslužba říkat idolatrie a místo modlitby orace. Chápejme idolatrii jako vzdávání božské pocty něčemu stvořenému a oraci jako sdělování komunikačním kanálem, který tvoří například něco jako akustické vlnění nebo rádiové vlny. Je jakákoliv orace (relace prostřednictvím komunikačního kanálu) směrem k člověku idolatrií (vzdáváním božské pocty něčemu stvořenému), pokud obsahem této relace není vzdávání pocty něčemu stvořenému? Každý, kdo má v užívání rozum, řekne "Ne, není." Představte si, že máte mobil, kterým se dá dovolat Bohu i všem lidem co kdy byli. Bylo by, podle Vás, používání takového mobilu vyhrazeno jedině pro komunikaci s Bohem? Pokud ano, proč?

Komentář ze dne: 11.05.2012 17:58:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David (david.kucera@biblickaskola.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Modloslužba = duchovní smilstvo
Odpovězeno na mém blogu: http://kucerad.blog.cz/1204/poteseni-v-pokuseni#ko mentar100023285

Komentář ze dne: 29.05.2019 17:12:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (reqili@asd.manidn.com)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Modlosluzba = duchovni smilstvo
mewkid.net/buy-prednisone/ - Buy Prednisone <a href="mewkid.net/buy-prednisone/&quo t;>Prednisone</a> umi.onku.spolcs.cz.ezk.uw mewkid.net/buy-prednisone/

Komentář ze dne: 29.05.2019 19:10:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (nucusan@asd.manidn.com)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Modlosluzba = duchovni smilstvo
mewkid.net/buy-prednisone/ - Prednisone 20 Mg <a href="mewkid.net/buy-prednisone/&quo t;>Prednisone 20mg</a> brv.olrn.spolcs.cz.qhg.xg mewkid.net/buy-prednisone/

Komentář ze dne: 02.06.2019 12:18:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (osyzuyeox@ewerw.manidn.com)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Modlosluzba = duchovni smilstvo
mewkid.net/buy-prednisone/ - Prednisone No Prescription <a href="mewkid.net/buy-prednisone/&quo t;>Prednisone</a> jzz.pjsq.spolcs.cz.hle.de mewkid.net/buy-prednisone/

Komentář ze dne: 10.11.2019 03:46:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (exezife@p.manidn.com)
Titulek: Re: Re: Re: Modlosluzba = duchovni smilstvo
mewkid.net/my-finally-restoura nt/ - Tadalafil 20 Mg <a href="mewkid.net/my-finally-restoura nt/">Generic Cialis</a> lhv.vblf.spolcs.cz.ytt.zp mewkid.net/my-finally-restoura nt/

Komentář ze dne: 25.03.2013 16:25:22     Reagovat
Autor: [Benjo] - Benjamin (benjo.roll@gmail.com)
Titulek: Jsem z ČCE
Ahoj :-) Ač mám ke katolíkům veliké výhrady (o tomto tématu se v této diskuzi už také psalo..) musím vyzdvihnout, že to že v některých choulostivých věcech má ŘKC jasno, je důležité proto, že v dnešním světě, kde má každej pocit, že může všechno, hlásá zprávu: " lidi neblbněte, láska a život jsou Boží dary, zacházejte s nimi opatrně a chovejete se k nim s úctou" a ta zpráva může i nevěřící ovlivnit. I když většina lidí řekne o katolících, že jsou zaostalí když zakazujou tohle a odmítaj tamto, slyší tu zpravu a nutí je to zamyslet se nad smyslem. Toto společenství se mi líbí, že podporuje hezkou věc, ke které se vpodstatě hlásím, ale jako evangelík nemohu vstoupit, protože mám pár velkých výhrad, které mám vůči celé ŘKC. (třeba ten, že byste mi to nejspíš zakázalii a sám nemohu a nechci spoustu bodů splnit jako je zpověď a další svátosti) Držím Vám palce a modlím se za vás. Na jeden z posledních komentářů, který odsuzuje protestanty nemám chuť reagovat. To je jeden z největších problémů, který mám s mnoha katolíky - netolerance k jiným názorům a náboženstvím. Vím, že to neplatí o celé církvi, ale základní dogma k tomu dost nabádá... Spolupracujme! Ekuména má smysl ;-) Všichni věříme v trojjediného Boha a v jeho lásku, která nám dává naději pro život současný i po smrti. (a i když to třeba žid, muslim nebo hinduista nazve jinak tak cíl je vlastně stejný) To je základ, na kterém se dá stavět i společně :-)

Komentář ze dne: 25.03.2013 18:07:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Jsem z ČCE
Benjamine, děkujme za milý komentář. Do SČS mohou vstoupit i protestanté. Např. nám katolíkům drahou modlitbu k Panně Marii a prosbu o přímluvu u Svatého Josefa mohou nahradit jinou modlitbou. Víte ekumenismus není proto, abychom si mazali med kolem pusy, ale aby se dosáhlo nalezení jednoty a plné pravdy podle přání Pána Ježíše. Osobně vidím, že plnou pravdu má katolická církev, ke které se s vděčností hlásím. Věřím, že mnoho pomluv je možné vyvrátit pouhými slovy, za další je třeba se modlit, aby se naši odloučení bratři opět vrátili. Stačí trochu studovat a prosit o poznání Pravdy. Katolická církev je pokladem od Pána Boha. :+) Magdaléna J.

Komentář ze dne: 25.03.2013 21:30:36     Reagovat
Autor: [Benjo] - Benjamin (benjo.roll@gmail.com)
Titulek: Re: Re: Jsem z ČCE
Milá Magdaléno, Já vím, že to není mazání medu kolem pusy, ale mělo by jít o snahu shodovat se na společných věcech a ne stále řešit rozdíly. Rozdíly jsou podstatné pro jednotlivce, proto jsem já evangelíkem a vy katoličkou. Ale rozvíjet společné věci je důležité pro fugnující svět. Myslím si, že plnou Pravdu nezná nikdo, ale některé dílčí názory a projevy někomu vyhovují a někomu zas ne. (Ne že by pravdu měli všichni, ale neznamená to, že mužeme o někom s jistotou říci, že ji také částečně nemá) Studovat stačí to máte pravdu. Dokonce stačí číst Bibli a zjistíte, že Ježíš žádnou církev nezaložil. Až apoštolové po letnicích. Církev se v prvních staletích od dnešní ŘKC velice lišila, proto mám problém s tím když si katolíci přivlastňují právo říkat, že oni jsou jediní správní. ( Pravoslavní na to mají stejné právo. my historicky sice nemůžeme říct, že jsme původní, ale církve založené na reformaci se myšlenkami blíží té první církvi víc) Všichni lidé jsou děti Boží a on má všechny stejně rád. My křesťané se upínáme k tomu jak jsme Boha poznali v Kristu a základem naší víry je Bible a její chápání. Jiní Boha poznali jinak jinde. Všichni můžeme prosit o odhalení a poznání Pravdy, ale celou ji v pozemském životě nikdy s jistotou neodhalíme. Benjamin Roll

Komentář ze dne: 25.03.2013 22:32:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Jsem z ČCE
Dovolím si Vám Benjamíne oponovat. Kristus církev založil a to právě vybráním apoštolů a jejich vysláním do světa. Církev se jistě lišila, stejně jako náš současný svět se světem před x lety. Ale důležité je to, že jádro zůstává. I když v církvi byly (od začátku - např. zrada Petra), jsou a budou problémy, jde o stále stejné mystické tělo Kristovo. Reformace musí být vždy v církvi a ne mimo ni, tak se odděluje od Božího plánu sjednocení - aby všichni jedno byli. Ekumenismus je o hledání Pravdy (tedy posouzení, je-li naše odlišnost dobrá nebo špatná). Nejde o to násilím něco někomu vnucovat, ale na druhou stranu pokud máme poklad, tak jej rádi ukážeme a dokonce nabídneme. :+) Bratříčkování se spolu a díváním se jen na to společné, je pozice nedospělých dětí. Je to sice pěkné, ale něco tomu chybí... No ale jinak je to spíš na osobní diskuzi. Pokud byste chtěl do SČS vstoupit, jste zván. Zdraví Magdaléna J.

Komentář ze dne: 17.04.2013 18:37:25     Reagovat
Autor: [majda] - majda (anonymka.in@seznam.cz)
Titulek:
Je krásný! Děkujem

Komentář ze dne: 17.04.2013 18:39:09     Reagovat
Autor: [majda] - majda (anonymka.in@seznam.cz)
Titulek:
Jen by to ještě chtělo, aby jsme tady mohli diskutovat, ptát se atd. Ale vážně moc díky!

Komentář ze dne: 22.04.2013 09:00:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re:
Co se týká diskuze na tomto webu a možnosti ptát se, to je také naším přáním. Zatím nevíme jak na to. Potřebujeme, aby možnost vkládání článků byla co nejjednodušší. Popřemýšlíme dál. Děkujeme za impulz a povzbuzení. MJ

Komentář ze dne: 16.05.2013 23:34:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - orbit (taranzdalbenu@gmail.com)
Titulek: dotaz
Zdravim mám poněkud netradiční dotaz, ale odpověď je pro mne velmi důležitá jak mohu vystoupit ze sčs??

Komentář ze dne: 17.05.2013 13:42:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: dotaz
Soukromého slibu (závazku k modlitbě) může zprostit každý zpovědník. Povinnost zachovávat čistotu samozřejmě zůstává, s tou nemá členství v SČS nic společného. No a pak bych asi napsal mail tomu, kdo Vás přijímal + Aničce Bekárkové, která vede matriku, a příležitostně vrátil prstýnek.

Komentář ze dne: 17.05.2013 18:25:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: dotaz
No, že by s povinností žít život v čistotě nemělo členství v SČS co dělat se tedy musím přít! Samozřejmě, že čistota je ctnost, kterou vyžaduje Boží zákon a ti, kteří chtějí jít do nebe ji musí zachovávat stejně jako jiné další přikázání. Členství v SČS poskytuje jen několik výhod, jak pomoci žít v čistotě sobě i lidem okolo nás: 1) společná modlitba za sebe navzájem 2) vyditelné znamení jednoho z dnes velmi hrubě porušovaného přikázání, které nás chrání před přímým vstupem zla 3) společenství lidí, kteří se mohou vzájemně setkávat při společných setkáních 4) možný výběr dobrého partnera

Komentář ze dne: 18.05.2013 01:14:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: dotaz
Ale jo, se mnou polemizují všichni členové KHS, tak proč ne Vy, no ne? Chcete si do mě kopnout? Klidně kopejte. Nejste první ani poslední.

Komentář ze dne: 19.05.2013 08:04:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - orbit (taranzdalbenu@gmail.com)
Titulek: Re: Re: dotaz
Děkuju moc za radu ale nevím jméno pronikajícího bylo to ve žďáru n. Sázavou na CSM

Komentář ze dne: 14.04.2016 05:46:16     Reagovat
Autor: [chenlina..,] - chenlina (chenlina1231@outlook.com)
Titulek:
chenlina20160414 [url=http://www.officialcoachfactoryoutlet.com .co]coach outlet store online[/url] [url=coach.clemsrvoutlet.com]coa ch outlet[/url] [url=http://www.nikeuk.me.uk]nike trainers[/url] [url=http://www.oakleyvault.in.net]oakl ey sunglasses[/url]

Komentář ze dne: 18.05.2016 05:58:57     Reagovat
Autor: [chenzhen] - chenzhen (chenzhen198924@gmail.com)
Titulek: chenzhen
<h1><a href="http://www.hermesuk.org.uk">& lt;strong>hermes outlet</strong></a><h1> <a href="http://www.cheapoakleysunglassesoutlet.us .com"><strong>cheap oakley sunglasses outlet</strong></a> [url=http://www.adidasnmd.us.org]nmd adidas[/url] http://www.adadassupercolor.com polo ralph lauren outlet

Komentář ze dne: 10.10.2016 04:06:52     Reagovat
Autor: [fangy] - fang (fangyaoting3@gmail.com)
Titulek:
<H1><a href="http://www.nikerosherunshoes.org.uk&q uot; title="nike roshe run"><strong>nike roshe run</strong></a></H1> <a href="http://www.katespadehandbags.me.uk&qu ot;><strong>kate spade handbags</strong></a> [url=http://www.swarovski-crystal.co.uk]swarovski crystal[/url] http://www.edhardy.us.com

Komentář ze dne: 10.10.2016 04:08:30     Reagovat
Autor: [fangy] - fang (fangyaoting3@gmail.com)
Titulek: fang
fangyanting20161010 <H1><a href="http://www.nikerosherunshoes.org.uk&q uot; title="nike roshe run"><strong>nike roshe run</strong></a></H1> <a href="http://www.katespadehandbags.me.uk&qu ot;><strong>kate spade handbags</strong></a> [url=http://www.swarovski-crystal.co.uk]swarovski crystal[/url] http://www.edhardy.us.com

Komentář ze dne: 09.11.2016 07:10:05     Reagovat
Autor: [meiqing1] - 20161109meiqing (xudada802324@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 22.12.2016 09:35:03     Reagovat
Autor: [caihuali] - 20161222caihuali (hcai238@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 10.07.2019 13:49:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek: Re:

Komentář ze dne: 22.12.2016 09:38:23     Reagovat
Autor: [caihuali] - 20161222caihuali (hcai238@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 22.12.2016 09:38:55     Reagovat
Autor: [caihuali] - 20161222caihuali (hcai238@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 26.12.2016 08:13:09     Reagovat
Autor: [26meiqing] - 20161226meiqing (xudada802324@gmail.com)
Titulek:
[url=http://www.airmax90.org]nike air max[/url] [url=http://www.michaelkorsoutletclearances.us .com]michael kors outlet[/url] [url=http://www.cheapuggsale.us.com]che ap uggs[/url] [url=http://www.michaelkors-outlet.us.org] michael kors outlet[/url]

Komentář ze dne: 30.12.2016 04:15:06     Reagovat
Autor: [dongdong8] - dongdong8 (wengdongdong053@outlook.com)
Titulek:
asdasdasdasdasdasdasdasdasdasdadddddddddddddd

Komentář ze dne: 30.12.2016 04:15:28     Reagovat
Autor: [dongdong8] - dongdong8 (wengdongdong053@outlook.com)
Titulek: dongdong8
[url=http://www.poloralph-lauren.us.org]polo ralph lauren[/url]

Komentář ze dne: 30.12.2016 04:15:54     Reagovat
Autor: [dongdong8] - dongdong8 (wengdongdong053@outlook.com)
Titulek: dongdong8
<a href="http://www.uggs-pascher.fr">& lt;strong>uggs pas cher</strong></a>

Komentář ze dne: 30.12.2016 04:16:55     Reagovat
Autor: [dongdong8] - dongdong8 (wengdongdong053@outlook.com)
Titulek: dongdong8

Komentář ze dne: 16.02.2017 13:13:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: web

Komentář ze dne: 22.02.2017 16:26:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 23.02.2017 02:02:40     Reagovat
Autor: [leilei3915] - leilei3915 (linlei3915@hotmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 23.02.2017 02:21:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - leilei3915 (linlei3915@hotmail.com)
Titulek:
20170223 leilei3915 http://www.swarovskicrystaljewelry.us.com

Komentář ze dne: 29.03.2017 03:38:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lcklck16 (15659540501@163.com)
Titulek: Re:
20170329lck [url=http://www.swarovski-crystal.org.uk]s warovski uk[/url] [url=http://www.christianlouboutin-shoes.org.u k]christian louboutin outlet[/url] [url=http://www.thomassabocharms.org.uk]th omas sabo[/url] [url=http://www.cheapoakley-sunglasses.com.co< /a>]oakley sunglasses[/url] 20170329lck

Komentář ze dne: 29.03.2017 03:40:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lcklck16 (15659540501@163.com)
Titulek: Re:

Komentář ze dne: 29.03.2017 03:48:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lcklck16 (15659540501@163.com)
Titulek: Re:

Komentář ze dne: 29.03.2017 03:48:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lcklck16 (15659540501@163.com)
Titulek: Re:

Komentář ze dne: 21.04.2017 02:31:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - myy (fhdfgh@163.com)
Titulek: myy

Komentář ze dne: 04.05.2017 14:44:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 04.05.2017 14:45:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 11.05.2017 13:15:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - qqqqqing (huali10cai@gmail.com)
Titulek: qqqqqing20170511
[url=http://www.nfljerseyswholesales.us.com]cheap nfl jerseys[/url] [url=http://www.adidas-trainers.org.uk]adi das shoes[/url] [url=http://www.truereligionjeansoutlets.us.co m]true religion jeans outlet[/url]

Komentář ze dne: 21.05.2017 09:18:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - herry (sdfvv@gmail.com)
Titulek:
<a href="google.com">google< /a>

Komentář ze dne: 21.05.2017 09:19:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - hard (asfds@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 21.05.2017 09:23:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - merry (sxdfgd@gmail.com)
Titulek:
if the programmers typically aren't all4webs.com/tutuhelperweb775/ home.htm?50116=26609 bringing anything new so be it. tutuhelpermac7.puzl.com/ We have something new for you, tutuhelperformac6.webgarden.com/ latest working Pokemon GO GPS Hack for iphone http://www.bricksite.com/tutuhelperfo rpc88 which "does not" call for Jailbreak.

Komentář ze dne: 21.05.2017 09:24:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - grick (sdgfh@gmail.com)
Titulek:
Make store you do not continue open. tutuhelperiphone.ghost.io/down load-tutu-helper-for-pc-laptop-free-windows-8-1-8- 7/ upgrade of Pokemon Go brings.

Komentář ze dne: 01.06.2017 10:59:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - xiaozheng6666 (xiaozhengsen89@yahoo.com)
Titulek: xiaozheng6666

Komentář ze dne: 12.06.2017 05:52:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - yueqin (zhuojian5944@gmail.com)
Titulek: qqq

Komentář ze dne: 19.06.2017 14:05:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 19.06.2017 14:06:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 19.06.2017 14:06:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 19.06.2017 14:07:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 19.06.2017 14:08:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 19.06.2017 14:09:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 19.06.2017 14:09:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 19.06.2017 14:10:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (vvv@vvv.com)
Titulek: control

Komentář ze dne: 11.01.2019 01:36:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lucerna (heffnerova.anna@seznam.cz)
Titulek: proč se dostavá pomoci jenom někomu
Laudetur Jezus Kristus,proč nikdo nevidi,že vedle soused potřebuje pomoc?Ale vehementně chce pomáhat uprchlikum?proč našinec nema dovolani?Zpominám si jak Vaclav Maly byl kaplanem na Strosmajeraku.Dala jsem na bohoslužbu a nezaplatila jsem,protože moje životní situace je těžka.Nelibylo se mu.Pamatuji si,že biskup Ljavinec,když moje dcera dala za zemžele 3-lete ditě tak si ověřoval jestli bude mit peníze zaplatit.To kupčeni s Bohoslužbami mi přijde hodně podivne,nemělo by byt zadarmo jste dostali zadarmo davejte?

Komentář ze dne: 31.01.2019 13:56:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 31.01.2019 13:57:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 31.01.2019 13:57:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 31.01.2019 13:57:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 31.01.2019 13:58:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 31.01.2019 14:00:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 31.01.2019 14:01:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:
https://www.mamin.de

Komentář ze dne: 19.03.2019 13:25:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 19.03.2019 13:26:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 19.03.2019 13:26:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 19.03.2019 13:26:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 19.03.2019 13:27:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 19.03.2019 13:27:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 19.03.2019 13:28:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 19.03.2019 13:28:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 12.06.2019 16:11:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:
[url=americandry.com] wall sealer[/url]

Komentář ze dne: 12.06.2019 16:11:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:
<a href="dirgeobiz.com">seo reseller</a>

Komentář ze dne: 12.06.2019 16:12:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 12.06.2019 16:12:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 12.06.2019 16:12:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 12.06.2019 16:13:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 10.07.2019 13:52:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 10.07.2019 13:52:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 10.07.2019 13:53:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 10.07.2019 13:54:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 10.07.2019 13:54:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 10.07.2019 13:54:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 10.07.2019 13:55:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 10.07.2019 13:55:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gaia1956 (@)
Titulek:

Komentář ze dne: 07.10.2019 06:08:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jual Guardrail surabaya (@spokaryautamasteel@gmail.com)
Titulek: Thank for sharing information. https://guardrail.id
Thank for sharing information. guardrail.id

Komentář ze dne: 09.10.2019 04:18:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Supplier ACP jiyu surabaya (spokaryautama@gmail.com)
Titulek: www.acpjiyu.com
sangat bermanfaat sekali, salam sukses jika anda membutuhkan ACP JIYU atau bahan bangunan lain silahkan kunjungi kami di alamat web : acpjiyu.com

Komentář ze dne: 09.10.2019 04:19:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Supplier ACP jiyu surabaya (spokaryautama@gmail.com)
Titulek: www.acpjiyu.com
sangat bermanfaat sekali, salam sukses jika anda membutuhkan ACP JIYU atau bahan bangunan lain silahkan kunjungi kami di alamat web : acpjiyu.com

Komentář ze dne: 09.10.2019 05:49:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Supplier ACP Seven Surabaya (@spokaryautamasteel@gmail.com)
Titulek: https://sevensurabaya.co.id
Thanks for sharing information. sevensurabaya.co.id

Komentář ze dne: 09.10.2019 08:49:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jual Kawat Bronjong Surabaya (spokaryautama@gmail.com)
Titulek: https://jualbronjongsurabaya.com
sangat bermanfaat sekali, salam sukses jika anda membutuhkan kawat bronjong atau bahan bangunan lain silahkan kunjungi kami di alamat web : jualbronjongsurabaya.com

Komentář ze dne: 10.10.2019 05:31:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Supplier Wiremesh Surabaya (spokaryautama@gmail.com)
Titulek: www.anekawiremesh.com
sangat bermanfaat sekali, salam sukses jika anda membutuhkan WIREMESH atau bahan bangunan lain silahkan kunjungi kami di alamat web : anekawiremesh.com

Komentář ze dne: 10.10.2019 06:23:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Supplier Kawat Duri Surabaya (@spokaryautamasteel@gmail.com)
Titulek: https://jualkawatduri.com
Thanks for sharing information.jualkawatduri.com

Komentář ze dne: 11.10.2019 10:58:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Supplier Pagar BRC Surabaya (spokaryautama@gmail.com)
Titulek: www.distributorpagarbrc.com
thanks for sharing, if u need a BRC FENCE, just visit our website on : distributorpagarbrc.com

Komentář ze dne: 12.10.2019 04:01:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jual atap dingin UPVC (spokaryautama@gmail.com)
Titulek: https://www.atapdinginindonesia.com/
sangat bermanfaat sekali, salam sukses jika anda membutuhkan ATAP DINGIN UPVC atau bahan bangunan lain silahkan kunjungi kami di alamat web : https://www.atapdinginindonesia.com/


Důležité kontakty:
P. Marek Dunda koordinátor SČS, marek@fatym.com
P. Vilém Štěpán, villelmus@seznam.cz, spoluzakladatel iniciativy SČS přijímá do SČS s přesahem za hranice ČR zvlášť Medžugorje.
Tisková mluvčí SČS Jana Julinková (roz. Brabcová)
zástupkyně tiskové mluvčí, na kterou je možné směřovat dotazy:
Anna Bekárková annabekarkova@gmail.com tel.: 736 522 818

phpRS PHP MySQL Apache
Tento web běží na upraveném redakčním systému phpRS.

Vyhledávání
Ubytování v České KanaděKomorníkUbytování KunžakChata rybníkaUbytování větších skupinChata KomorníkChata Jižní ČechyPenzion skupinyChata Česká KanadaPenzion Česká KanadaUbytování StrmilovRybařeníChata na Samotě

Přihlásit se (upravit nastavení)
Zapomenutí hesla
Zrušení účtu

Odhlášení

Registrace nového čtenáře