Společenství čistých srdcí

Komentáře

ke článku: Léčí antikoncepce?
ze dne 10.05.2012, autor článku: administrator

Komentář ze dne: 10.06.2009 06:14:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alice (@)
Titulek: Je to vůbec lékařka?
Myslím že když jako věřící odmítáte HA tak byste o ní neměli vůbec psát. To co píšete jsou hlouposti. Vůbec nepíšete o výhodách dnešních moderních HA, pouze o nevýhodách,které se stávají spíše ve vyjímečných případech.Kromě toho u 90% uživatelek HA dochází naopak ke zlepšení pleti a nakonec ta největší hloupost,kterou jste napsali. "Pokud je opravdu terapie hormonální antikoncepcí nezbytná, pak po dobu užívání by věřící žena neměla mít pohlavní styk. Hrozí, že kdykoliv může dojít k oplodnění a vlivem hormonální antikoncepce k potratu." HA užívají ženy hlavně a právě proti otěhotnění,riziko otěhotnění při HA je minimální!Selhání hormonální antikoncepce připadá v úvahu pouze při vynechání tablety,učinek mohou snižovat antibiotika,průjem či zvracení.Možné otěhotnění při užívání HA je menší než 1%!To by vám však řekl opravdový gynekolog.

Komentář ze dne: 10.06.2009 06:19:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alice (@)
Titulek:
Jediné co je snad správné je možnost poškození plodu při HA.

Komentář ze dne: 06.05.2010 04:19:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ph (@)
Titulek:
Myslím, že by se měl někdo zamyslet co vubec píše a co tvrdí.A zjístit si jak vubec antikoncepce funguje.

Komentář ze dne: 06.05.2010 04:32:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
Dobrý den, naprosto souhlasim s názorem Alice. O HA tu píšete samé bludy a blbnete lidem hlavu. Kolem mě je stousta lidí, kteří HA používají a nic jim není. Navíc... jak to tak vypadá, o hormonech a HA toho vím víc, než vy. Pokud má někdo v nepořádku nějaké hormony, tak tento problém jinak než hormonálně nevyřeší. A co je to za kravinu, že v době hormonální léčby žena nesmí mít pohlavní styk? A jak by potom mohla otěhotnět, když jí to bez správné vyváženosti hormonů nejde... Proberte se, prosím vás a začněte psát i něco jiného, než samé pomluvy na tuto adresu.

Komentář ze dne: 06.05.2010 16:19:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re:
Dobrý den, je mi líto, ale mnozí lékaři lidem lžou. Toto je pravdivé. Chcete-li vědět víc, je třeba se ptát skutečných lékařů, kterým jde o lidi.

Komentář ze dne: 27.06.2010 16:33:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Gabča M. M.
Titulek: Re:
Co se týče názoru Alice, tak se mi zdá celkem vyhrocený. Bludy o HA jsou všeobecně rozšířeny mezi lidmy, tady se můžete dočíst pravdu, kterou lékaři příliš nešíří. A co se týče vašeho názoru - HA v žádném připadě nezaručuje 100% jistotu, že neotěhotníte. Stává se to velice často a matka to ani nezpozoruje. Sama jsem při používání HA otěhotněla, aniž bych vynechala pilulku, brala antibiotika, měla střevní, žaludeční či jiné potíže... Po dobu užívání HA jsem měla křeče ve svalech, které byly způsobeny jejím užíváním. Mimo jiné potíže se nemusí projevit hned, ale až např po roce užívání. Novější antikoncepce nyní pracují s minimálními vedlejšími účinky, to ano, ale na principu, že se znemožní oplodněnému vajíčku uchytit se, což znamená, že se vyvolá potrat už zplozeného člověka. O léčbě hormonálních potíží toho zřejmě víte stejně jako o hormonální antikoncepci. Navíc paní doktorka nezavrhuje nutnou léčbu hormonální antikoncepcí, ale poukazuje na to, že lékaři hormonální antikoncepcí léčí příznaky nemoci, ne nemoc samotnou, což vede k tomu, že nemoc vyléčena není a problém přetrvává. Má-li například dívka při menstruaci křeče, nedoporučí ji lékař kontryhel, pupalku nebo zvýšený příjem tekutin, ale automaticky jí předepíše HA. Věta, že žena nemá mít pohlavní styk je vámi osekaná ze všech stran. Pokud vezmete v úvahu, že HA zabraňuje otěhotnění, popírá tím přirozenou funkci pohlavního styku, navíc vede k potratu, znamená to pro katolickou ženu přestoupení Božího přikázání, k čemuž by nemělo dojít, proto nemá mít pohlavní styk. Tato věta tudíž není "kravina". Jste-li v nějaké organizaci, společenství či partě, určitě máte nějaká pravidla, jejichž porušení jsou nepřípustná.

Komentář ze dne: 27.06.2010 13:59:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Nechci zverejnovat (@)
Titulek: Neprehanejme
Souhlasim s pani doktorkou, ale vadi mi jista katolicka bulvarizace, ktera je kolem toho. Odpoved je prilis kratka na to, aby to vystihlo opravdovou podstatu problemu. Mnozi katolici maji tendenci prehanet negativni ucinky hormonalni antikoncepce. Ano jsou, ale pravdepodobnost jejich projevu je mnohem mensi, nez jak se muze z katolickych clanku zdat. Na druhou stranu mnozi gynekologove potencionalni negativni ucinky vubec nezminuji. Z obou stran je to znacne nekorektni - z jedne strany jde o prosazeni katolicke moralky i za cenu manipulace, z druhe strany jde o velky business. Je treba uvadet negativni ucinky a jejich pravdepodobnosti. Hormonalni antikoncepce je z hlediska katolicke moralky neprijatelna. Ovsem stavet argumentaci na negativnich vedlejsich ucincich je kratkozrake. Vedlejsi ucinky jsou cim dal mensi a stale mene pravdepodobne, ale jsou. S jistym zjednodusenim se da rici, ze hormalni antikopcepce hojne predepisovana pred 15 lety je dneska na seznamu zakazanych pripravku. HA se stale vylepsuje a obsahuje i dalsi latky, ktere maji navodit dalsi "pozitivni" ucinky, coz je z hlediska obchodniho naprosto pochopitelny jev. S pani doktorkou naprosto souhlasim s tvrzenim, ze je treba lecit priciny problemu a ne "zaplacat" problemy hormonalni antikoncepci, coz se bohuzel stava.

Komentář ze dne: 12.10.2010 12:03:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lena (@)
Titulek:
Achjo, nepleťte lidem hlavy, prosím. Hormonální antikoncepce funguje na principu simulace stavu, který je podobný jako těhotenství. Tělo si jej vyloží jako reálné těhotenství a dochází tedy k tomu, že se zablokuje uvolňování vajíček z vaječníků. A jak již snad víme ze základní školy, k oplodnění je potřeba dvou pohlavních buňek, vajíčka a spermie, že. Pakliže jedno chybí, k oplodnění vážne nedojde, i kdyby jste se postavili na hlavu, to mi věřte. Takže tvrdit tu, že HA vyvolává potrat, je hodně mimózní. Jediná antikoncepce, která brání zahnízdění již oplodněného vajíčka, je ta postkoitální, ale o té tu myslím řeč nebyla. Potrat je tedy možné vyvolat jedině a výlučně tam, kde je oplodněné vajíčko, nikoli tam, kde žádné vajíčko není, protože nebylo z vaječníků uvolněno. Ono totiž kde nic není ani smrt nebere, že. Jsem též věřící, ale nemohu tvrdit, že se hlásím přímo k nějakému konkrétnímu naboženství, ta mi často přijdou poněkud manipulativní a zavádějící, nerada jen slepě přejímam myšlenky jiných, jsem sama sebou a proto i vám radím, nechte jiné, ať jsou též svoji, nenuťte jim své myšlenky, které zase nejspíše někdo vnutil vám. Každý si svůj život tvoříme sami a každý za něj a svá rozhodnutí tak neseme zodpovědnost...opět sami. Jo a mimochodem, pokud jsme boží děti stvořené k dokonalému obrazu božímu, pak není důvod, aby nám bůh cokoli nakazoval, přikazoval či zakazoval. Toto je jen mocná manipulace církve, vyvolat v lidech strach, s ustrašeným stádečkem se dobře manipuluje, škoda že to pochopí jen ten, kdo z očí dokáže sundat klapky a převezme zodpovědnost za svůj život. Jsme dokonalí takoví, jací jsme, protože dokonalost tvoří opět dokonalost. Skutečně duchovní člověk toto ví, nepotřebuje berličky v podobě náboženství a církevních institucí, nepotřebuje soudit ostatní, nepotřebuje to, protože ví, že skutečné božství najde v sobě, stejně tak jako ve všech ostatních. Jen odhodit ty klapky z očí a strach být sám sebou.

Komentář ze dne: 15.10.2010 07:00:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Míša (mikeila.k@volny.cz)
Titulek:
Zdravím všechny, kteří napsali své komentáře. Díky za ně. Hned na začátku uvádím, že jsem lékárnice, magistra farmacie. A jsem katolického vyznání. Ještě jako studentka jsem se hodně zamýšlela nad tím, jak se k výdeji antikoncepce postavit. Vždy mi přišlo, že používáním antikoncepce ze sebe člověk setřásá zodpovědnost za svoje počínání. A v dobách svých studií, právě tím, jak jde pokrok dál, jsme se o antikoncepci učili ve farmakologii. Vyučující nám hovořili o mechanismu jejího působení - mono-, bi-, trifázické, gestagenní i postkoitální. Bez rozdílu u všech bylo zjištěno, že jednak brání uvolnění vajíčka z vaječníku a jednak mění děložní sliznici tak, aby se vajíčko, pokud dojde k oplodnění, nemohlo uhnízdit. To je psané v příbalových informacích všech antikoncepcí, ať už je to Azalia, Artizia, Belara, Dermestril, Depo-Provera, Evra, Cilest, Cerrazette, Diane 35, Femoden, Gracial, Harmonet, Chloe, Jeanine, Katya, Lindynette 20, Logest, Lunafem, Minulet, Minesse, Minerva, Minisiston, Mercilon, Marvelon, Novynette, Pramino, Qlaira, Regulon, Sunya, Stodette, Triquilar, Tri-Regol, Vreya, Yasminelle či Yaz (pardon, jestli jsem na nějakou zapomněla). Oplodněné vajíčko je počátkem zárodku a nového člověka. Když se však nezahnízdí, nemá z čeho brát živiny a zemře hladem. Nechci to mít na svědomí, a tak antikoncepci nevydávám. Sama už několik let používám k minitorování svého menstruačního cyklu symptotermální metodu, kterou bych chtěla používat jako metodu přirozeného plánování rodičovství, pokud se vdám. Zatím mě nezklamala. Samozřejmě ale nechci své počínání nikomu vnucovat. Chci jen informovat. Tyto věci totiž nejsou dosud moc známé. Ráda odpovím na případné otázky, pokud to bude v mých silách.

Komentář ze dne: 15.05.2012 17:44:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Táňa (@)
Titulek: Re:
Míšo, moc děkuji, konečně někdo odborně řekl jak se věci mají. Když jsem si pročítala tyto komentáře, tak mi přišlo velice líto, že všichni zastánci hormonální antikoncepce - tím nejen schvalují smrt oplozeného vajíčka ale také své sobectví...Proč se hlavně antikoncepce bere? Možná by si na ni mnozí měli pravdivě odpovědět. Abys neměla dítě a mohla si užívat? To je sobecké ne? Kvůli vzhledu? Než házet do těla takový jed to raději pusu plnou pupínků...

Komentář ze dne: 17.10.2010 14:48:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek:
Míšo, děkuju za Tvůj odborný pohled.

Komentář ze dne: 18.10.2010 04:12:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Míša (mikeila.k@volny.cz)
Titulek:
Ještě co se Mudr. Preiningerové týká - je to i moje gynekoložka. O její odbornosti nepochybuji - vyšetřuje velmi pečlivě a mimo jiné mě dokázala zbavit zánětu. V některých zemích existuje výhrada svědomí, snad se k tomu jednou dopracijeme i u nás.

Komentář ze dne: 29.10.2010 12:09:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Ovšem POZOR
na všelijaké "taky katolické gynekology", dokonce působící v katolických nemocnicích, kteří nemají zábrany podporovat smrt, bolest a zlo, jak o nich píše článek zde .

Komentář ze dne: 23.02.2017 02:22:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - leilei3915 (linlei3915@hotmail.com)
Titulek:
20170223 leilei3915 http://www.poloralphlaurenoutletstore.us. com


Důležité kontakty:
P. Marek Dunda koordinátor SČS, marek@fatym.com
P. Vilém Štěpán, villelmus@seznam.cz, spoluzakladatel iniciativy SČS přijímá do SČS s přesahem za hranice ČR zvlášť Medžugorje.
Tisková mluvčí SČS Jana Julinková (roz. Brabcová)
zástupkyně tiskové mluvčí, na kterou je možné směřovat dotazy:
Anna Bekárková annabekarkova@gmail.com tel.: 736 522 818

phpRS PHP MySQL Apache
Tento web běží na upraveném redakčním systému phpRS.

Vyhledávání
Ubytování v České KanaděKomorníkUbytování KunžakChata rybníkaUbytování větších skupinChata KomorníkChata Jižní ČechyPenzion skupinyChata Česká KanadaPenzion Česká KanadaUbytování StrmilovRybařeníChata na Samotě

Přihlásit se (upravit nastavení)
Zapomenutí hesla
Zrušení účtu

Odhlášení

Registrace nového čtenáře